רונאלדיניו : כיף גדול להיות כאן בארץ אחרי זמן מה שלא היינו פה, כיף להיות ליד חברים שהם גם אגדות.

רונאלדיניו : כיף גדול להיות כאן בארץ אחרי זמן מה שלא היינו פה, כיף להיות ליד חברים שהם גם אגדות.. 798 likes · 1 talking about this. רונאלדיניו פוגש את כוכבי גולסטאר! כוכב העבר של נבחרת ברזיל וברצלונה נעצר אתמול (שישי) על הניסיון שלו להיכנס לפראגוואי עם דרכון מזויף. אולי הרגע הכי אייקוני של רונאלדיניו. רונאלדיניו, ריבאלדו, לואיס פיגו, רוברטו קרלוס ועוד רבים יגיעו לבלומפילד במהלך חודש יולי וישחקו ביניהם באירוע ענק.

כיף גדול להיות כאן בארץ אחרי זמן מה שלא היינו פה, כיף להיות ליד חברים שהם גם אגדות. כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1ערך: רונאלדיניו האגדיי איזה ביצועים מלך התרגילים רונאלדיניו לוקח בהליכה את מסי ואף שחקן לא עשה שינוי בהיסטוריה רונאלדיניו לוקח את מסי בכיסס הקטן אם היה דבר כזה אחד על אחד באמת הייתם רואים שרונאלידיניו כופל את מסי. ג'רארד דולופאו מאודינזה, ילד פלא שלא מצא עבורי, רונאלדיניו הוא השחקן הטוב בהיסטוריה, הפתיע שחקנה של אודינזה, הכרתי אותו, ישבתי לידו במשחק בנואו קאמפ וזאת היתה חוויה נהדרת. הייתי עצוב בשביל נבחרת ברזיל אבל מאוד.

רונאלדיניו: 20 שנה לקיץ בו הברזילאי פרץ לתודעה העולמית ...
רונאלדיניו: 20 שנה לקיץ בו הברזילאי פרץ לתודעה העולמית ... from img.wcdn.co.il
רונאלדיניו שכבש בפנדל (28) משתף שוב פעולה עם. סטאמפורד ברידג', שמינית גמר ליגת האלופות, 16 מטר, שפיץ לפינה. סוף סוף קיבל את רונאלדיניו פריים 95 בדראפט!! האגדה הברזיאלית מגיעה למשחק כדורגל חופים בחסות מותג הבירה היינקן ולכם יש הזדמנות להגשים את. רונאלדיניו ואתלטיקו מיניירו פגשו אמש בקולומביה את אתלטיקו נאסיונל למשחק בגביע הליברטדורס. בכל הקריירה שלו, הוא זכה בשני פרסי שחקן השנה העולמי של פיפא וגם בפרס ballon d'or. אולי הרגע הכי אייקוני של רונאלדיניו. אחד מרגעי השיא של הטורניר היה שער מדהים מ־35.

רונאלדיניו הוא שחקן כדורגל לשעבר מברזיל אשרשיחק כקשר התקפי / פורוורד.

כוכבי העבר של שתי קבוצות הענק נפגשים בבלומפילד למשחק חגיגי. אולי הרגע הכי אייקוני של רונאלדיניו. כבר במשחק הבכורה של רונאלדיניו עם נבחרת ברזיל בכדורגל, כבש רונאלדיניו את שערו הבינלאומי הראשון כבוגר, נגד נבחרת פרגוואי. רונאלדיניו שכבש בפנדל (28) משתף שוב פעולה עם. באולימפיאדת בייג'ינג 2008, קבוצתו ברזיל זכתה במדליית 'ארד'. כנסו לשם בשביל לדבר איתי!! בין השאר הגיעו ארצה למשחק ריבאלדו, רונאלדיניו, פיגו ורוברטו קרלוס. פושאפ | שיר אלמליח מדברת על ההטרדה המינית שעברה עושים כוחות עם רונאלדיניו בחסות היינקן. בסגל של ברצלונה יהיה אפשר למצוא בין היתר את רונאלדיניו וריבאלדו, בעוד ריאל מדריד תגיע עם לואיס פיגו. רונאלדיניו הוא שחקן כדורגל לשעבר מברזיל אשרשיחק כקשר התקפי / פורוורד. כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1ערך: ביום חמישי, כזכור, רונאלדיניו ואחיו נתפסו משתמשים בדרכון מזויף בכניסתם למדינה. הייתי עצוב בשביל נבחרת ברזיל אבל מאוד.

רונאלדיניו שכבש בפנדל (28) משתף שוב פעולה עם. כבר במשחק הבכורה של רונאלדיניו עם נבחרת ברזיל בכדורגל, כבש רונאלדיניו את שערו הבינלאומי הראשון כבוגר, נגד נבחרת פרגוואי. רונאלדיניו החל לשחק כדורגל נוער מאורגן בגיל 7, וכשחקן כדורגל נוער קיבל לראשונה את הכינוי רונאלדיניו בשנת 2003, רונאלדיניו הגשים חלום לכל החיים על ידי הצטרפותו לברצלונה של ברצלונה מהליגה הספרדית, אחד המועדונים. כוכבי העבר של שתי קבוצות הענק נפגשים בבלומפילד למשחק חגיגי. ג'רארד דולופאו מאודינזה, ילד פלא שלא מצא עבורי, רונאלדיניו הוא השחקן הטוב בהיסטוריה, הפתיע שחקנה של אודינזה, הכרתי אותו, ישבתי לידו במשחק בנואו קאמפ וזאת היתה חוויה נהדרת.

רונאלדיניו: רוצה לבקר בתל אביב או בירושלים
רונאלדיניו: רוצה לבקר בתל אביב או בירושלים from images.one.co.il
רונאלדיניו המשיך במועדון עד 2001. פושאפ | שיר אלמליח מדברת על ההטרדה המינית שעברה עושים כוחות עם רונאלדיניו בחסות היינקן. רונאלדיניו ואייל גולן | צילום מסך: רונאלדיניו שכבש בפנדל (28) משתף שוב פעולה עם. רונאלדיניו החל לשחק כדורגל נוער מאורגן בגיל 7, וכשחקן כדורגל נוער קיבל לראשונה את הכינוי רונאלדיניו בשנת 2003, רונאלדיניו הגשים חלום לכל החיים על ידי הצטרפותו לברצלונה של ברצלונה מהליגה הספרדית, אחד המועדונים. בכל הקריירה שלו, הוא זכה בשני פרסי שחקן השנה העולמי של פיפא וגם בפרס ballon d'or. אחד מרגעי השיא של הטורניר היה שער מדהים מ־35. לאחר שלא מעט אגדות כדורגל תלו את הנעליים בשנה האחרונה, גם הגאון הברזילאי רשם את הפרק האחרון בספרו הספורטיבי.

רונאלדיניו הוא שחקן כדורגל לשעבר מברזיל אשרשיחק כקשר התקפי / פורוורד.

06:15 כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1 ערך: אגדות הכדורגל רונאלדיניו, קאקה, ריבאלדו, בבטו, ועוד שחקני נבחרות ברזיל הגדולות חולמים לשחק לצד רונאלדיניו? באולימפיאדת בייג'ינג 2008, קבוצתו ברזיל זכתה במדליית 'ארד'. כנסו לשם בשביל לדבר איתי!! רונאלדיניו ואייל גולן | צילום מסך: רונאלדיניו שכבש בפנדל (28) משתף שוב פעולה עם ריבאלדו ודקו בצד אחד, רוברטו קרלוס ולואיס פיגו מנגד. אם אהבתם תנו בלייק והרשמו לערוץ לכבוד הפרישה של רונאלדיניו הגדול אספנו בשבילכם 10 דברים מדהימים שרק רונאלדיניו היה יכול לספק לנו. רונאלדיניו החל לשחק כדורגל נוער מאורגן בגיל 7, וכשחקן כדורגל נוער קיבל לראשונה את הכינוי רונאלדיניו בשנת 2003, רונאלדיניו הגשים חלום לכל החיים על ידי הצטרפותו לברצלונה של ברצלונה מהליגה הספרדית, אחד המועדונים. בסגל של ברצלונה יהיה אפשר למצוא בין היתר את רונאלדיניו וריבאלדו, בעוד ריאל מדריד תגיע עם לואיס פיגו. לא סתם כולם מודים על הזכות לראות אותך אבל עוד יותר מודים אלו שזכו לראות ולחוות…» טריוויה רונאלדיניו , טריוויה על רונאלדיניו. רונאלדיניו האגדיי איזה ביצועים מלך התרגילים רונאלדיניו לוקח בהליכה את מסי ואף שחקן לא עשה שינוי בהיסטוריה רונאלדיניו לוקח את מסי בכיסס הקטן אם היה דבר כזה אחד על אחד באמת הייתם רואים שרונאלידיניו כופל את מסי. 798 likes · 1 talking about this.

בכל הקריירה שלו, הוא זכה בשני פרסי שחקן השנה העולמי של פיפא וגם בפרס ballon d'or. ביום חמישי, כזכור, רונאלדיניו ואחיו נתפסו משתמשים בדרכון מזויף בכניסתם למדינה. רונאלדיניו פוגש את כוכבי גולסטאר! באולימפיאדת בייג'ינג 2008, קבוצתו ברזיל זכתה במדליית 'ארד'. טריוויה רונאלדיניו , טריוויה על רונאלדיניו.

רונאלדיניו מסכם את הביקור בישראל: ראיון פרידה - וואלה! ספורט
רונאלדיניו מסכם את הביקור בישראל: ראיון פרידה - וואלה! ספורט from img.wcdn.co.il
רונאלדיניו פוגש את כוכבי גולסטאר! רונאלדיניו שכבש בפנדל (28) משתף שוב פעולה עם ריבאלדו ודקו בצד אחד, רוברטו קרלוס ולואיס פיגו מנגד. פושאפ | שיר אלמליח מדברת על ההטרדה המינית שעברה עושים כוחות עם רונאלדיניו בחסות היינקן. בכל הקריירה שלו, הוא זכה בשני פרסי שחקן השנה העולמי של פיפא וגם בפרס ballon d'or. רונאלדיניו ואתלטיקו מיניירו פגשו אמש בקולומביה את אתלטיקו נאסיונל למשחק בגביע הליברטדורס. באולימפיאדת בייג'ינג 2008, קבוצתו ברזיל זכתה במדליית 'ארד'. כוכבי העבר של שתי קבוצות הענק נפגשים בבלומפילד למשחק חגיגי. האגדה הברזיאלית מגיעה למשחק כדורגל חופים בחסות מותג הבירה היינקן ולכם יש הזדמנות להגשים את.

‎ וכך רונאלדיניו אומר שהוא עובר לפלומיננסה הקבוצה הברזלאית פוסט זה העלה רונאלדיניו לפניי מספר דקות מקווים לשנה כיפית ממהלכים שלך וצועדים אחריך לא משנה לאן תלך (

רונאלדיניו האגדיי איזה ביצועים מלך התרגילים רונאלדיניו לוקח בהליכה את מסי ואף שחקן לא עשה שינוי בהיסטוריה רונאלדיניו לוקח את מסי בכיסס הקטן אם היה דבר כזה אחד על אחד באמת הייתם רואים שרונאלידיניו כופל את מסי. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. רונאלדיניו ואייל גולן | צילום מסך: סטאמפורד ברידג', שמינית גמר ליגת האלופות, 16 מטר, שפיץ לפינה. רונאלדיניו ואתלטיקו מיניירו פגשו אמש בקולומביה את אתלטיקו נאסיונל למשחק בגביע הליברטדורס. כנסו לשם בשביל לדבר איתי!! כוכב העבר של נבחרת ברזיל וברצלונה נעצר אתמול (שישי) על הניסיון שלו להיכנס לפראגוואי עם דרכון מזויף. 3,445 отметок «нравится», 40 комментариев — @eli_dasa2 в instagram: כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1ערך: רונאלדיניו, ריבאלדו, לואיס פיגו, רוברטו קרלוס ועוד רבים יגיעו לבלומפילד במהלך חודש יולי וישחקו ביניהם באירוע ענק. לא סתם כולם מודים על הזכות לראות אותך אבל עוד יותר מודים אלו שזכו לראות ולחוות…» כוכבי העבר של שתי קבוצות הענק נפגשים בבלומפילד למשחק חגיגי. 06:15 כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1 ערך:

Posting Komentar

0 Komentar